Livet är fint ibland..

..trots ett grymt stökigt rum, en data utan internet och opackade väskor.

Jag sitter vid mammas data eftersom mitt internet har bestämt sig för att aldrig funka här hemma. Inte så kul. Jag tror att jag har blivit ganska så mycket beroende av att ha tillgång till dator hela tiden sedan jag fick den från skolan. Men ah. Jag lider inte av det så mycket heller, eftersom jag pretty much inte kommer att vara hemma alls tills den 4 november. Men det gillar vi!

Annars är livet fint just nu. har haft en mycket soft dag i skolan idag. Sovmorgon, vilket inte är fel. Sedan matte. Fast ja, jag sitter mest och tramsar och måste därför ta igen en del uppgifter ikväll, men i alla fall. Sedan slapp vi idrotten (sånt kan göra hela min vecka!) för att det kom några från någon folkhögskola som skulle ha lite konsert för ES-eleverna. Innan dess hann vi också med att tränga in ungefär halva klassen i ett minimalt övningsrum. Ganska mysigt. Också ganska mycket syrebrist, men ändå.
Jag har också hunnit kladda ner mina händer med akrylfärg på en av de mest onödiga lektionerna jag har hört talas om. Estetisk orientering.
Inte för att jag klagar, absolut inte. Jag tycker att det är sjukt kul att sitta och klippa & klistra dagisstyle, måla och kladda, dansa till flummig musik & låtsas vara rödluvan, allmänt bara tramsa runt på lektionstid.
Men det är faktiskt grymt onödigt, haha.

Jag har kollat på gossip idag också.. Lika underbart som vanligt såklart!

Men nu så ska jag städa upp lite i mitt rum (välbehövligt? ja.) och packa. Har inte planerat outfits till helgen än, så det är ju lite panik för min OCD.

Så jag har ju en del att göra..

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du får ha äckligt kul på Muse!

Jag är lite smått avundsjuk på dig.

Jag får väl gå och se Johan Palm i smålandstenar istället...

det kanske väger upp det lite......

2009-10-23 @ 00:14:08
URL: http://seventhoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0