OCD, trötthet & trams

Jag sitter i soffan, är helt sjukt trött. Borde most definately kolla på spanskan eftersom vi har förhör imorgon. Men på dagens lektion gjorde vi ingenting alls. Arbetsmoralen är bara så galet hör på lärarfria lektioner, you know. Jag satt på bibblan, tjötade, och skrev ner cirka 5 glosor. På en timme. Det kallas produktivitet, ohyes.
Borde mest antagligen också skriva engelskan.. men jag orkar inte. Har skrivit en överskrift och orkar inte komma längre än så just nu.

Annars händer inte så mycket i mitt liv at the moment.

Jag har kommit på vilka gigantiska problem jag faktiskt har.
På fredag åker jag till Stockholm, på tisdag åker jag till London. Det betyder följande:
Jag måste bestämma outfit för 11 dagar. Och jag måste göra det snart.

Okej, det här låter kanske helt stört i de flestas öron. Men jag och min OCD måste bestämma vad jag ska ha på mig varje dag när jag ska resa någonstans. Om jag ska vara borta i över, tja, kanske 6 dygn, så kan jag tänka mig att ha på mig samma outfit två gånger. Men helst inte. Så jag måste sätta ihop en jävla massa dagens outfit.
Och jag vill gärna inte se ut hur som helst på inget mindre än en Muse-konsert. Och man vill ju inte se ut som en lantis när man är i London. Så jag måste rättare sagt planera 11 stycken skapliga outfits.

Förutom det, så är det ju lo normal. Spanskläxa, engelskainlämning, gitarrplugg.

Men vadå. Jag är glad i alla fall.
Idag är det mysmåndag, det firar jag genom raggsckar & att gå hela dagen osminkad.

En gång så brydde jag mig.. Nu struntar jag i sånt trams. ;D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0