Welcome to the good life

Nu sitter jag på mitt nystädade rum med min nya fina blommiga klänning på mig (nej, det är aldrig fel säsong för blommor).

Tänkte måla naglarna så de matchar klänningen nu. Det är ju faktiskt så, att senare idag kommer massa vänner hit på födelsedagsfika! Bjöd hela klassen, haha, men alla kunde inte. Men det ska nog bli sjukt mysigt i alla fall.

Kan utlova bilder om söta Hanna tar med sig sin svarta feting-kamera (tror det kallas systemkamera i vissa kretsar?).

Har ju fint rum, färgat hår, fin klänning, fina muffins.. och typ världens finaste vänner.

Det var väl typ det jag tänkte säga.

PUSS så länge, liksom. Ha det awesome för det ska jag.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hrmm Mirran, du glömde oss tre blondiner :( Hahahahaa, fast okej, samhällare ee äckliga o blåsta xD

<3

2009-11-22 @ 16:53:43
Postat av: Miranda

Nämen friiida, ni är aldrig bortglömda!! ;D <3<3

2009-11-22 @ 16:55:47
URL: http://teenageboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0