So tell my guitar I won't be coming home tonight

Jag känner mig lite som produktiviteten själv idag. (Jag gör faktiskt det, lite.. sen har jag kommit på att jag ska vara mer positiv när jag pratar om mig själv och inte HELA TIDEN tycka & säga att jag är misslyckad).

Jag har gått i skolan till halv fyra idag.
Jag har hälsat pappa välkommen hem.
Jag har varit på dansträning
Jag har ätit vegetarisk lasagne.
Jag har övat på min notläsning till gitarren (det går sådär).
Jag har lyssnat på Amanda Jenssen.

Okej. Det var kanske inte så mycket ändå. Men ääh, bra mig själv, ändå!

Och imorgon har jag sovmorgon. Det är fint.

Och så är det första körövningen till Lucia! Jag tänkte att jag skulle gå med eftersom typ hela min klass verkar ganska på.
Även fast det stod "God sångröst krävs" på affichen. Jag tänkte att jag kan mima om det blir jobbigt.
Sedan kan de ju specificera "god" sångröst.
Men äh. Jag slipper matten, så jag är på.

Men nu tänkte jag göra mig lite varm choklad (Miranda special med JÄTTEMYCKET socker) och sätta mig vid tvn. Eventuellt platta ner luggen. Om jag orkar.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0