Off with your head...

...dance, dance, dance until you're dead.

Fan.. Nu hamnade jag här, i alla fall. Lovade mig själv att bara sitta och öva järnet på gitarren och basen nu så att jag kanske kan sluta suga så fruktansvärt hårt på det här med att spela. Men ah. Jag tröttnade lite efter en och en halv timme & hamnade här.

Förresten, jag tänkte mest rapportera att jag har förjävla ont i nacken... Måste ha varit allt det där headbangandet igårkväll. Fick ju för mig att det var en asbra ide att låta en massa hårdrockare lära mig att headbanga ordentligt. Idag känns det inte som en lika bra ide.

Men nu tillbaka till gitarrspelandet.

(Yeah yeah yeahs - Heads will roll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0