Nothing to give

Hm. Lovade mig själv att jag skulle göra en matteuppgift innan jag loggade in. Bra mig själv... Bara tolv kvar nu, mums på ekvationer. Eller kanske inte. Men ah.

Jag hade faktiskt en rätt fin födelsedag igår, bortsett från några komplikationer. Och bortsett från att jag satt och pluggade till halv tolv. Inte helt okej.

Jag tror att jag failade lite på historian lite idag i alla fall.

Fan, okej det här funkar inte. En matteuppgift mellan varje mening istället.. fan jag kommer vara här hela kvällen.
Har kommit lite efter i matten eftersom det var körövning på matten förra torsdagen. Lite komiskt att jag går med i luciakören sådär frivilligt eftersom jag inte kan sjunga alls. Men det är lite mysig stämning.. Plus att man får slippa lite lektioner, ehehe.

Men herregud vad jag är kass på att blogga. Det här är ju tråkigt till och med för mig. Men äh, jag behöver liksom lite trams att underhålla mig själv med när jag sitter och gör läxor.

Tänkte bara rapportera att jag ser fram emot lördag något fruktansvärt. Då har jag nämligen bjudit in hela klassen på fika, in aid av min födelsedag.

Känns ju ganska mysigt. Jag hade nog nästan hellre dött än att bjuda in min gamla klass på fika. Det var worse enough att vara med dem i skolan.
Men nu är det ju så att min klass är ju pretty damn mysig. Därför har jag stått och bakat dubbel sats bondkakor i eftermiddag. (Måste börja redan idag liksom)

Har inte organiserat upp detta på något sätt alls.. Vet inte hur många som kommer eller något. Men det ska nog ordna sig!

Okej, nu inser jag att jag inte hade något att säga.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: linnea

haha bra att du ska göra det:D jag orkade inte:P sen är min klass inte så rolig att den är värd att bjuda hem men ganska skön är den faktiskt.

2009-11-19 @ 17:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0