Miranda säger:

Jag är fanemig på g ikväll säger jag. Har ju fått lite abstinens eftersom jag inte har varit inne på datan sedan typ.. onsdag kväll. Sjukt länge för mig liksom.
Så nu har jag skrivit på msn och skrattar häcken av att jag är en sån nörd. Jag tänkte bjuda mina miljontals läsare på några av mina kommentarer:

Miranda säger:
JAG SA JU ATT DU SKULLE PHOTOSHOPPA BORT MIN STRIPIGA LUGG INNAN DU LA UT PÅ FB!!
Du förstår att mitt liv roterar kring min lugg. det är det enda som räknas.

Hanna säger:
Men gud vad vi är nyfikna och misstänksamma.

Miranda säger:
Vi är typ de två privatdetektiverna! NYFIKEN PUNKT COM
Vi kommer att sitta på konditori Linnea när vi är 89 och sitta och skvallra om vem som dog på ålderdomshemmet över en kaffe och en dammsugare.

Eve säger:
Vad gör du? :D

Miranda säger:
Uhm äter chips! Haha, fräching nummer ett (Y) Duråå?

Eve säger:
Åh äter pringles dill :D

Miranda säger:
Åhåå pringläääs (L) haha här är det sourcream & onion, sånna frächa duvet?
JAG LUKTAR GOTT I MUNNEN TRALALALALA!
Åh jag är så charmig & kvinnlig.

Eve säger:
Vet du, jag ska ta sprutan imorgon.

Miranda säger:
:S Men om du dör så måste du smsa så att jag inte står imrgon och väntar på att di ska komma till sporthallen!

Eve säger:
Haha ja för tänk vad jobbigt att vänta på mig om jag har dött!

Miranda säger:
Ja men precis tänk vad hemskt att missa början på innebandymatchen bara för att du dog ;o

Miranda säger:
HAHAHAHHA FAN VAD COOLT ATT KÄNNA FOLK SOM HAR BIL! hahah fan vad jag är lättimpad :'D

Stephanie säger:
Så hur går det med killarna?

Miranda säger:
Uhm nae det står fortfarande ledsamt still på killfronten! Men jag säger som Pussycat dolls, I DON'T NEED A MAN!
I och för sig är de sjukt snygga, jätterika, talented och har perfekta kroppar medan jag har en sourcream & onionluktande andedräkt... Men man ska inte hänga upp sig på detaljer!


Ehja. Jag har ju då aldrig påstått att jag är normal. Eller har humor, för den delen.







Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahaha så sjuk humor alla vi har^^<3

2009-12-07 @ 16:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0