Merry christmas, I don't want to fight tonight

Guess what? Snart ska jag gå och lägga mig. Är sjukt trött.

Men först tänkte jag publicera lite dagens outfit. Bara för att jag tycker att jag är jätteseriös och för att jag bloggar och för att jag är deadly serious när jag posar.

Mest för att jag hade debatt på samhällen idag, min grupp skulle vara vänsterpartiet. Då måste jag ju ha rött på mig. Såklart.

Hm. Poser?

Seriös poser som vill visa sin nya klänning (som hon dessutom lyckades sy upp igårkväll!)


Nu har jag säkert mer att skriva om. Men jag orkar inte just nu. Jag ska läsa klart min gulliga chicklittbok (nivet en sån som man sitter och fånler åt när man läser slutet?)

Sedan ska jag försöka inte att dö imorgon. Har bad på gympan och jag tycker att det är asvidrigt. Så är det.

Men annars, äre okej.

PUSS!

(The Ramones - Merry Christmas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0