Like a dead man walking

Imorse när jag skulle gå till skolan kände jag mig som en dödsdömd.

En dödsdömd som steg upp och var på väg till min egen avrättning.

Eller, okej, där kanske jag tog i lite väl. Men nästan.

Det skulle inte bli min roligaste tisdag. Jag kan ju säga att it feels much better now that it's done, men imorse var det inte lika kul. Verkligen inte. Jag hade ett spanskaprov första lektionen, som jag kände mig löjligt oförberedd till. På eftermiddagen hade jag musikteoriprov, som jag också var sjukt oförberedd till, och efter det, en gitarrlektion, första gången på typ tre veckor, utan en aning om vad det var jag skulle kunna.

Kändes ju då lite lagom kul att stiga upp idag. Men jag har gjort allt nu! Proven gick väl lite.. som de gick. Är ju ovan vid att vara så oförberedd, men med tanke på att jag gav upp pluggandet vid nio igår så gick det väl okej. Gitarlektionen var väl också lite som den var. Jag är ju så fruktansvärt oduktig på att spela så jag är liksom ganska van vi att komma in och bara "eeh nää jag vet inte alls.. eeh.." så det är väl som vanligt. Ska börja läsa efter noter också, ojojOJ vad det kommer att gå bra. Eller inte.


Men ja. Bra mig själv att jag har klarat idag i alla fall! Har nästan inga läxor till imorgon heller (inga som jag orkar göra i alla fall) så nu ska jag bara ligga och dö framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0