Idol

Jag tv4playar Idol eftersom jag kollade på hockey (ja, jag vet) och missade det igår.
Jag har sett de första typ.. fem minuterna och stör mig redag på Laila Bagge. Tydligen hade hon dansat med Andreas och visat rumpan, som hon gjorde i Let's Dance. Peter Jihde var ju tvungen att prata om det, då ska hon komma med "Mäh, kan inte alla bara släppa det nu??"
Då sitter jag här och tänker: "Om hon inte skulle vara tvungen att flasha röven för miljonpublik hela tiden hade kanske folk släppt det. Likadant som att folk antagligen hade skitit fullständigt i hennes privatliv (som hon gnäller över att hon inte får ha för sig själv) om hon inte skulle tala ut om det i media typ en gång i veckan.

Men nu ska jag kanske släppa Laila Bagge och kolla idol istället.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

sV: hah, fan va coolt att samla på rosetter! hottie pottie med diadem! :)

2009-11-07 @ 19:45:53
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Frans

Tycker inte om Laila Bagge... Jag tror säkert hon arbetat skithårt för att komma dit hon är idag, men jag kan inte skaka av mig denhär känslan av att hon är "skolans snyggaste tjej som fått allt serverat på silverfat" liksom...

2009-11-10 @ 22:25:11
URL: http://katrinsgoodiebag.se/blog/frans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0