Groovy

Idag tycker jag att Marys Boy Child med Boney M är typ världens mest groovy jullåt!

Jag sitter också och beklagar mig till whoever som har lust att höra, hur synd det är om mig som måste plugga. Mest brådskande är hela dealen med att jag har prov i musikteori på tisdag. Är ganska så sjukt opepp faktiskt.
Eftersom att jag går i en estet musik-klass så är det ju uppenbart att typ alla är sådär löjligt duktiga på musikteori. Utom jag som är världens retard när det kommer till sånt.
Vi hade ett gehörsprov för några veckor sedan. Det gick inte så bra. Jag fick G+ och är fortfarande bitter över resultatet. Därför var ju planen att jag skulle plugga till detta provet och få ett bättre resultat. Det går kanske lite sådär för att vara ärlig. Jag orkar verkligen bara inte med allt vad tonsteg, treklanger, intervaller och durskalor heter just nu. Allt jag vill göra är att lägga mig i sängen, kolla på lite mysig TV, äta kladdkaka och skita i allt. Men nu kan jag ju inte det.
Det är plugg, gitarr/basövande, dusch, bestämma outfit för mysmåndag, städa rummet och så vidare.

Så vi ses väl.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0