Egocentrisk

Jag brukar mest kläcka ur mig sjukt puckade kommentarer i skolan, men ibland hasplar jag ur mig något lite halvkul.. Då sitter jag och asgarvar i typ en halvtimme och tycker att jag är JÄTTEFYNDIG. Det hände i alla fall i onsdags på samhällen och nu är jag så pass egocentrerad att jag känner mig tvungen att dela med hela världen.

(nutidsfråga om självmordsbombare)
Någon: "Jag ska fan bli självmordsbombare, fan vad coolt, hahha!"
Jag: "Mja, det blir nog ingen lång karriär!"

Hahahahhahah. Nu tänkte jag sitta och tycka att jag är skitrolig ett tag till, egotrippad som jag är.


Kommentarer
Postat av: stephanie

hahahaahha bra miranda :D

2009-11-21 @ 06:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0