?

Ärligt talat. Jag tycker om fredagar. Jag tror att det är ganska sällan jag är så glad som på en fredageftermiddag, när jag har haft en fin dag i skolan och kommer hem. Kan slappna av, göra vad jag vill. Har hela helgen kvar.

Så kände jag såklart i eftermiddags när jag kom hem. Till viss del, nu också.
Har haft en fin kväll med fina vänner. Som vanligt har vi mest bara suttit och tjötat. Det är sjukt fint faktiskt.

Nu sitter jag i soffan med filt och pyjamas, sjukt trött. Sitter och funderar på lite saker som gör mig lite.. äh jag ska inte säga less. Fundersam bara. Ensam kanske? Hm, mest lite.. konfunderad.

Hade egentligen inte så mycket vettigt att säga. Sitter som vanligt och skriver och ältar när jag är trött & förvirrad. Men vill egentligen inte skriva ut nåt här för det ser bara patetiskt ut då.. Eller nåt. men ja, jag är inte ledsen, bara lite.. ? så typ.

Äh. Nu sover jag bort så många timmar som möjligt. Det här verkar bli en ligga-och-dö helg, men det behövs också ibland.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0