En text om hur lite jag tycker om Naturkunskap och annat trams.

Bra dag idag!

Känner mig glad igen.. Har löst alla missförstånd och konstigheter med vännerna. Det känns som att det är något fel hela tiden när allt inte är rätt med mina närmsta vänner.. Men som sagt, lite kommunikation kommer man långt på & nu är allt okej. Nu har jag ingen anledning att inte se fram emot helgen alls!

Just nu däremot, har jag inte så kul. Har en sjukt spännande kväll framför mig. Ska plugga järnet till naturkunskapen nu, har prov imorgon. Jag tycker att naturkunskap är så vansinnigt tråkigt, får koncentrationssvårigheter när jag sitter och pluggar.
Jag sätter mig och ska börja läsa.. Läser typ en mening, sedan kollar jag upp och får något ryck som gör att jag vill springa ett varv runt huset. "MEN VAFAN JAG SKITER FULLSTÄNDIGT I HUR JORDEN UNDER BARRSKOGEN SER UT!" Är allt jag kan tänka. Blir liksom lite svårt att koncentrera sig då. Men jag blir så illa tvungen om jag inte vill faila imorgon. Känns som att jag inte gör mycket annat än att plugga nu för tiden.. Men sen är det också så att jag har ganska lätt för att tycka att jag har det jobbigare än jag har.

Jag måste också påminna mig själv i helgen, att jag ska hitta ackorden till Stop and Stare så att jag kan öva den på bas. Några i klassen kom på för någon vecka sedan att det skulle vara party att spela på utbildningsmässan, så jag ställde upp på att spela bas. Saken är bara den att vi ska spela upp den på måndag.. Vi repade för första gången idag, och har inga mer rep inplanerade innan vi ska spela upp (då lärarna ska avgöra om vi suger tillräckligt lite för att det ska vara okej att spela upp den för folk). Men om man tänker på att vi bara har kört den en gång, så låter vi ganska okej, faktiskt.

Men ah. Nu hade jag tänkt sätta mig vid Hype och kolla lite på naturkunskapen. Bra mig själv.

Kommentarer
Postat av: Leonard

Lycka till på provet då :) Haha där ser du, vi borde ha sparat på duktigheten- vi har matteprov imorgon och jag ska plugga NU! Haha :D

2009-11-19 @ 21:53:12
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0