Det är ett stort liv

Nej, Lasse, det är faktiskt ett pretty damn patetiskt liv just nu.

Känner att hela söndagen har gått förbi utan att jag har gjort något vettigt alls.

Åt frukost och kollade på tv, sedan har jag suttit på samma stol, vid samma skrivbord, ungefär sen halv tolv. Undantag för att gå och äta. Annars är det verkligen allt jag gjort.

Sitter och kämpar med den här damn gitarrläxan som aldrig vill funka ordentligt för mig. Vad kan jag säga.. vi klickade inte riktigt, jag och jazzvalsen. Hm.

Så nu tog jag en liten paus. Chattade och tröståt lite choklad.

Men nu så ska jag fortsätta. Jag ska inte ge upp, sucka, tänka att notläsning och jazzvalser kan ta dig där solen inte skiner och sätta mig framför tvn.
Hell to the no.

Nu jävlar. Jag har suttit här såhär länge, lite till skadar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0