Awesome

Det där med att få en laptop av skolan? Det har sina fördelar. Nu har jag fått, smidigt på rasten imorsen, alla trehundrafemtiosomething bilder som togs i lördags.

De flesta är ju kind of sjuka i huvudet, suddiga eller weird.
Men kolla på detta.


Snacka om att vara a w e s o m e. Jag i blommig klänning. Andleningen till att jag har skrikt till varje gång jag har vänt på huvudet. Vi fick ju för oss att headbanga.
Så kan det gå.
(lägg gärna märke till tavlorna med Smiths-skivor och tyck att jag är jätteindie.)

Så syns min nya snyggoklänning lite grand.

Men nu. Men nu. Men nu. Nu ska jag ta tag i mitt liv, kolla på spanskan & engelskan liiite i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0