Vad jag bryr mig om nu

Idag har jag varit very busy. En mycket viktig lördag, jag har hunnit med så himla mycket. Jag har
- Målat mina naglar (Barry M i färgen Cobolt blue - me gusta!)
- Kollat på Twilight med min syster och konstaterat att det hjälper att Edward är sjukt snygg.
- Kollat på Britains next top model.
- Sminkat, friserat och lånat ut klänning till min syster.
- Peppat inför Eurovision ikväll.
- Såsat omkring och gjort ingenting.

Och nu så ska jag hacka och steka lök och champinjoner till maten eftersom pappa inte kan för hans nagel har trillat av.

Jag förstår att alla läser detta nu och känner sig lite dåliga, som att ni inte har gjort någonting av värde idag, i jämförelse med mig, men alla kan ju liksom inte ha så viktiga liv som jag. Sorry.

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, vad gjorde jag i lörads? Hmm, var på konfirmation och konstaterade att alla i ålder 12-20 på min pappas sida är ytliga fjortisar. Kul, kul.

2009-05-18 @ 18:04:33
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha, vad gjorde jag i lörads? Hmm, var på konfirmation och konstaterade att alla i ålder 12-20 på min pappas sida är ytliga fjortisar. Kul, kul.

2009-05-18 @ 18:04:39
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0