Tidsdödande

Hejdå skola. Nu är jag ledig i fyra dagar och det känns fruktansvärt skönt.
Fruktansvärt är för övrigt veckans ord!

Men ja. Jag vad glad idag, hade bara två lektioner. Skippade klassrådet (som jag ändå aldrig får något gjort på) för att jag skulle ta blodprov på vårdcentralen. Jag var tapper och kollade på när mitt blod tappades upp i fyra för medans jag hade oplattad lugg och myskläder. Jag tänkte att det sparade tid - eftersom jag skulle vara fastande så steg jag upp vid halv åtta, slängde på mig tights och en jättestor londsdale-hood och sket i hår och smink, och cyklade iväg. Jag tänkte liksom inte på att typ alla kommer den vägen och ska till skolan just då... Men det gick bra. Sedan cyklade jag hem och tog på mig min fina rutiga kjol från HM och kände mig lite som en femtiotalsprinsessa hela dagen, som jag gör i den. Det är roligt att svänga omkring med den för den vippar så fint.
Men ja. Jag hade nationellt hörförståelseprov i spanska också... Det gick ju inte fantastiskt om man tänker på att jag chansade på typ alla.
Sedan hade jag musik och spelade upp Music when the lights go out och sjöng till. Ja, det är en av mina värsta farhågor, men det ingår i operation höj mitt musikbetyg, tänkte jag. Och jag tror att det gick hyfsat i alla fall. Äh hon kommer ju itne sänka mitt betyg i alla fall så det är väl skitsamma. Sedan slutade vi vid tolv, för våra lärare orkade inte med oss. De hade någon mer officiell ursäkt men jag bettar på att det är så det är.

Så nu har jag råkat äta min pappas risotto, kollat på Fresh Prince OF Bel Air (fatta hur bra det är!!) och bakat kladdmuffins.. igen. Ikväll så ska jag träffa mina vänner, och vi ska "hrm, sitta och äta", som vi förklarade oss för någon idag. Inget festande här inte!

Så nu hade jag tänkt döda lite tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0