Stephanie Meyer är min idol - eller hjärntvättare

Idag har jag haft en dejt med Edward Cullen - har snart läst ut Eclipse.

Det är stört, jag tycker inte alls om fantasy egentligen, de bästa böcker jag läst är typ Sophie Kinsella, liksom, men jag övertalades att läsa Twilight av min syster och jag bara älskar den. Och tvåan och trean. Så snart har jag läst ut den och då har jag bara fyran kvar. Det känns nästan ledsamt, jag hatar att läsa ut bra böcker bara för att då har man ju inte kvar dem, liksom.

Men ja, vad jag ville komma fram till innan jag kom av min som jag alltid gör, är att LÄS TWILIGHT! Jag börjar tro att jag har blivit hypnotiserad eller hjärntvättad eller något, för jag tänker typ inte på mycket annat än boken nu.

Äh. Jag kanske bara borde skaffa mig ett liv.

Jahapp, nu ska jag gå och äta majskolvar och sedan cheesecake! Woop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0