Körpeppad

Idag är jag glad, fast ett onödigt damputbrott på mina syskon när jag kom hem... Det kan man ju liksom glömma.
Men ja. Innan jag kom hem, så hade jag kör och det är kul! Jag var pepp för under- och överstämman ska sjunga versen i Build me up Buttercup (annars får vi oftast bara sjunga aaah-oooh-eeeh stämmor).
Men i alla fall. När det var 25 minuter kvar så sa läraren att "alla som har sjungt upp solo för mig och hanna och miranda kan stanna kvar". Jag tänkte mest shit, vad har jag gjort nu. Men ja, så hon sa vad alla skulle sjunga och sen gick alla utom jag och fyra andra. Hade fortfarande ingen aning om vad vi skulle göra, men tydligen så skulle vi plus en till sjunga trestämmigt på ett hus vid havet med Marie Fredriksson (nej, jag hade aldrig hört den heller.) Jag kommer ångra det för jag kommer bli så sjukt nervös, men just nu känns det skitkul och peppat att hon valde att jag skulle sjunga, fast att jag typ aldrig har sjungit för henne.
Fast imorgon ska jag ju spela upp Music when the lights go out.. uuh!

Men ja. Där har vi min dag ungefär. Jag har också hunnit vara arg på skolans powerpointprogram, börjat sy en kjol och varit sur på matte.

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är konstigt att dina dagar ser ungefär exakt ut som mina minus att jag inte blir utplockad till att sjunga trestämmigt. Jag sjungor nog hemskt egentligen, självförtroendet är det ganska gott om. Eller brist på självinsikt kanske.

2009-05-19 @ 18:29:05
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0