Konkreta bevis

Nu är jag allmänt trött och förvirrad. Men det finns vissa saker som jag är alldeles övertygad om.
-Jag har suttit vid datan alldeles för länge
-Jag är sugen på kladdmuffins
-Jag vill inte ha NO-prov imorgon
-Jag vil hemskt gärna på underage festival.'

Det sista är väl det mest desperata. Jag läste om en massa olika festivaler i NME igår och förutom cravings på att gå på alla, så tyckte jag att alla de stora verkade rätt läskiga. Det verkade som att alla var fulla och äckliga och stal och spydde överallt. Jag vet att jag antagligen har en förskönad bild av festivaler, men jag är liksom inte redo att åka på Hultrfred i tre dagar och tälta eller Glastonbury eller något.
Men Underage verkar fortfarande himla fin. inte den bästa lineupen av alla, kanske, men ändå. Den verkar så fin och jag vill dit.

Line up:

CONVERSE.CO.UK STAGE
THE PIGEON DETECTIVES
MYSTERY JETS
SANTIGOLD (EXCLUSIVE UK DATE)
HADOUKEN!
THE CHAPMAN FAMILY
ROLO TOMASSI
LION CLUB


ARTROCKER MAGAZINE STAGE
PATRICK WOLF
THE HORRORS
GOLDEN SILVERS
THE WHIP
THE XX
FLASHGUNS
MARINA AND THE DIAMONDS
GOODSHOES

VIDEO NASTIES


TOPMAN CTRL STAGE
METRONOMY
LITTLE BOOTS
TINCHY STRYDER
JME
ESSER
PLASTICIAN
PULL IN EMERGENCY
RUSKO
CASPA
LO-FI CULTURE SCENE
TOMB CREW


YOUTH MUSIC STAGE
LADYHAWKE
TOMMY SPARKS
THE TEMPER TRAP
ROSIE AND THE GOLDBUG
KISSY SELLOUT
FIRST AID KIT

Åh vad jag vill dit. Om det är någon som vill följa med eller har någon brilijant ide om hur jag kan skaffa mig kompisar som är intresserade av musik, så får ni hemskt gärna höra av er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0