I stand by my statement

Jag kommer att dö idag. I alla fall nästan. För övrigt så börjar jag alltså tio i elva, men stev upp vid kvart i åtta i alla fall. Har ingen som helst aning om varför, kan bero på ångest, eller att mina syskon pratar överdrivet högt. Men det gör ingenting en sån här dag, för min bror skulle iväg till Gällstad (lager 157) för att spela där med sitt band. Han ska göra det imorgon på gisledagarna också och jag ser fram emot att höra! Okej, om jag orkar vara vaken så länge och är ute tills senkvällen när det är fjortisfest i hela staden, men i alla fall. Måste ju liksom testa att vara groupie, haha! Plus att min syster vann melodifestivalen på hennes mellanstadie, så hon och hennes kompisar ska sjunga Hallelujah imorgon på den stora melodifestivalen med alla mellanstadier.. Spännande!
Så ärligt talat är jag ändå hyfsat pepp på gisledagarna i år, första gången på länge. Jag får väl vänta och se hur det blir, men det märker jag ju.
Nu har jag ju i vilket fall lite mer brådskande problem att tänka på - typ hur fan jag ska klara av det har testet. Jag har peppat så gott jag kan med popadelica-tshirt och så har jag gjort en ny playlist i mp3n. Och mina problem är inte heller slut där, jag har ett SO-prov i eftermiddag som jag inte har orkat plugga till. Men det är lugnt.. jag måste bara komma ihåg vad LO, TCO och SACO står för.. okej, jag kanske ljög lite där för jag kan inte komma ihåg det om jag inte kan det från början, men jag planerade att lära mig på håltimman senare idag.

Äh, i vilket fall så skrev jag bara för att få tiden att gå lite. Fortfarande en timme kvar innan jag ska gå, så jag borde väl ta itu med min svenska eller SOn. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0