You're my drug, we live it

Okej, jag har redan skrivit ett inlägg om hur fantastisk låten Until We Bleed är. Men jag måste bara säga att det är typ den enda låten som får finnas på min Spotify-playlist OCH på min Mp3-playlist.


Och nu till det fantastiska. Det är en låt som jag, Frida, Eve och Hanna gillar. Det är den första (och antagligen enda) låten i universum som vi alla gillar. Mest kanske för att jag lyssnar på The Libertines, Frida lyssnar på Gyllene Tider, Eve lyssnar på Lady GaGa och Hanna lyssnar på Kevin Borg.  (Förlåt om jag kanske överdrev alla era favoritartisker nu, men bara för att man ska fatta grejen. Sorry.)
Jag kom fram till detta igårkväll ungefär samtidigt som jag och fjorton andra i min klass täckte nästan en hel rad på bion skulle se I taket lyser stjärnorna. Om jag hade varit seriös hade jag recencerat den här. Men jag är inte så värst seriös, sä jag sammanfattar det hela med att säga att den var bra, fast inte lika bra som boken, och att alla tjejer i raden satt och lipade och alla killar i raden (som var pretty much dittvingade) satt och kastade godis.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0