Pilutta dig

Om någon undrar varför jag sitter och bloggar när jag har så mycket annat att göra (till exempel spanskaläxor?!) så har jag ingen aning. Faktiskt.
Men jag ville bara hälsa att jag lever och att jag ska beställa Grace/Wastelands och Skins-DVD:n snart. Happyhappyhappy!

Och för övrigt så fick ja ha min vårjacka/kofta/hoodiefastutanhood inomhus på SO-lektionen idag, bara för att jag förklarade att det var en del av min outfit. Fast jag fick göra några Blondinbella-poser också. Men det funkar. Hampus är ju ett stort fan av henne. (Till skillnad till någon annan i klassen, "vem fan är blond-bella eller blogg-bella eller vad fan hon heter?")

Och för övrigt nummer två så fick jag pris för mognaste nian i skolan idag på SO:n när vi satt i grupprummet.
Jocke: "Varför får inte jag komma in?"
Frida: "Nej, han är jobbig"
Jag: "För att du puttade min aqua-bike innan idag på gympan!!" (räcker ut tungan) "Pilutta dig!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0