Pepp på onsdag!

Idag är jag rätt allmänt glad.
Kan bero på att solen skiner, det är popcirkus ikväll (Håkan, Miss Li och Moneybrother! Hell yeah.) och det är våffeldagen! Plus att jag gjorde engelska-nationellt idag och det gich hyfsat bra (tror jag, det beror kanske på om de uppskattar långdraget dravel som inte säger någonting egentligen).

Fokusera på det positiva, liksom. Jag menar, vem fastnar på negativa smådetaljer som att det var minusgrader imorse, att jag har en kass hårdag och att jag har ett ganska så stort SO-prov på andravärldskriget imorgon.

Jag peppar genom att renskriva förintelsearbete (som jag inte är färdig med men inte orkar jobba med), läsa levande historia, lyssna på I heard of a girl och längta tills mamma kommer hem och kan göra våfflor.

Eftersom jag har fyllt ett inlägg med intetsägande babbel så kanske jag borde ladda upp en lika intetsägande bild också, för säkerhets skull ;)


Medan alla mina miljoner läsare beundrar den vackra kjolen så kan jag ju kommentera att jag har sytt den själv. Tro det eller ej. Okej, inte särskilt troligt, jag är ju inte så värst händig, men det är sant! Jag är mycket stolt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Åhh Håkan... Han var fin på Popcirkus, fast jag har inte sett hela utan spolat lite fram och tillbaka. Så jag kan ha missat något. Blev han intervjuad någon gång?



Fin kjol! Sån vill jag också ha i någon glad färg.

2009-03-30 @ 22:23:57
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0