Hjälp!!

Om det råkar vara någon som är riktigt bra på spanska och könner sig pepp på att hjälpa en desperat tjej som lämnar läxorna till sista minuten, så skulle jag hemskt gärna vilja veta vad i helvete edificios betyder. På lexin stor det väktare, på google translate står det byggnader. Texten säger: 


"Por la ventana no se veía la calle, sino otros edificios, pero a mí me gusta mi habitacion"

Om jag har fattat rätt så står det ungefär: "Från fönstret såg man inte gatan, utan andra väktare/byggnader/något annat, men jag gillar mitt rum. "

Men jag har ju ingen aning. Jag har bara vg. Så om någon vänlig själ skulle ha lust att hjälpa, blir jag evigt tacksam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0