Yo yo yo what's up, what's up?

Hej kompisar!

Jag har inte skrivit på ett tag - jag förstår att alla har fått svår abstinens (eller kanske inte) men jag har inte haft någonting vettigt att skriva. Eller jo, det kanske jag har, men jag har inte kunnat formulera mig och allt ser bara konstigt ut. Prestationsångest? Nja, kanske mest lathet, haha.

I vilket fall, så har dagen hittills varit väldigt trevlig. Den har bestått av körövning för gärdesskolans mattanter. Eh kanske förklaring därja. Skolans aula byggs om, så vi ska vara i Gisleparken på avslutningen, och där äter också gymnasiets elever så vi får stå och tralla på scenen medans mattanterna dukar, haha! Tyvärr har de inte visat några tecken på uppskattning. När vi skulle sjunga sista låten så peppade alla järnet (eller i alla fall jag, haha) och ville få mattanterna att dansa, men det gick inte. Shame.
I alla fall. Ja, kör, sedan träffade vi Eve, hängde hos Frida och Lina ett tag, som precis hade stigit upp. Ja, går man i kören så får man ju inte vara ledig! It's a hard knock life. Sedan gick vi iväg till Chili Thai och åt en massa mat med andra i klassen. Sjukt trevligt för oss, inte lika trevligt för de andra som var där. Att ha elva nior som sitter och är sig själva är kanske inte det bästa för mat-ron, om det är just jag och mina kompisar som man pratar om.

Men nu är jag hemma, och om en stund så ska jag byta om och sedan är det avslutningsfest för alla nior på skolan. Jag är fruktansvärt peppad, måste jag säga. Jag ska fixa mig också - före/efter bilder är roligt!


Nej, jag förväntar mig inte att någon ska intressera sig i vad jag gör på dagarna. :'D


Kommentarer
Postat av: Leonard

Haha dom fick allt stå ut med oss ett tag :D



Ses ikväll :)



Leonard

2009-06-09 @ 15:35:40
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0