This is my England, I'm letting you know now

Det är lördag och nästa måndag åker jag till mitt käraste england! Jag är så sjukt peppad. Kanske inte riktigt lika desperat som jag var i att åka om förra året, men då berodde desperatheten också på att jag inte ville vara kvar i Gislaved och att jag var allmänt depp. Nu har jag faktiskt ingenting emot Gislaved, den här terminen har varit sjukt lovely, men det ska ändå bli fruktansvärt roligt att åka iväg till England. Visserligen ska jag bara vara där i två veckor på grund av sommarjobb, men det är ju bättre än ingenting, och dessutom var jag där i April (gud, det känns som bara några veckor sedan!).
Mitt Englands-schema den här sommaren ser för övrigt ut som förjande, att jag åker tidigt tidigt måndagen den 22 juni, och är i London med familjen tills lördagen. Den veckan planerar jag att shoppa järnet. Sedan åker vi till kusten, en stad som heter Hastings, och där ska vi vara och mysa i en vecka. Sedan på söndagen åker jag, mamma och bror hem till Sverige igen, och på måndagen börjar jag jobba. Jag ska vara på presentverkstan i tre veckor, jobbar till sex på kvällen. Paaarty. Så den som vill och befinner sig i Gislaved just då får ju hemskt gärna komma och hälsa på mig när jag står där och glor.

Förhoppningsvis och eventuellt, så ska jag också åka till hultsfred på torsdag kväll/fredag med mi madre, men det är om jag får ledigt från mitt sommarjobb. Jag skulle hemskt gärna åka till Hultsfred, men det känns rätt dumt att ta ledigt en eller två dagar första veckan av mitt sommarjobb - tacksamt, liksom. Men jag är ändå rätt desperat i att åka, om man bortser från min fobi av festivalboende. Mamma är också desperat, eftersom det och Peace and Love är Lars Winnerbäcks enda gigs den här sommaren.
Så hoppas kan man ju alltid!

Annars får jag betta på att min bror vill åka till Sävsjö med mig sista juli. Läste om det i lokaltidningen igår och verkar som en sjukt trevlig festival. 

Eller, så blir det väl som förra året - när jag bara sitter och glor här hemma och itne åker på en enda liten festival. 

Hur som helst - over and out! 


Kommentarer
Postat av: Leonard

Haha :)



Det låter framför allt väldigt nyttigt ;). Jag ska bort först den 9 Juli, men har faktiskt precis som du skrev också inget emot Gislaved haha :D



2009-06-13 @ 13:15:58
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0