Miranda goes modebloggare!

https://www.ginatricot.com/se#/product/25852515


https://www.ginatricot.com/se#/product/26815185


(Jag ville ha bilder men teknisk som jag är lyckades jag inte med det. Länkar är inte lika spännande, men det funkar.)

Nu struntar vi i att det här inte är en modeblogg så kan jag låtsas en stund. Jag ville bara stoltsera med att jag har beställt lite kläder från Gina Tricot lite halvt på impuls sådär som man kan göra.
Eller, impuls och impuls. Den fina randiga tröjan har jag viljat ha länge - Jag hjärta randigt! Men jeansleggingsen kom jag på att jag ville ha samma kväll. Det tog emot lite, eftersom (i alla fall här i bygden) så finns det väldigt många som handlar på Gina och äger randiga tröjor och jeansleggings. Jag är ju lite anti att ha saker som alla andra har, men det var ju så fint så jag kunde inte stå emot.
Jeansleggings kändes som en himla bra investering på 200 kronor eftersom jag inte tycker om att ha jeans på mig - det är så mycket obekvämare än tights. Och kjol är dessutom finare. Men jeans kan vara fint, så jeansleggings känns smart eftersom riktiga jeans används mycket sparsamt av mig - högst en gång i veckan, ärligt talat.

Så nu är det bara till att hoppas att de hinner komma innan jag reser min väg på måndag (åh, vad jag längtar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0