Min lördagkväll

Efter lite ändrade planer på grund av tandställningar (inte min) så sitter jag nu hemma. Min familj kollar på skräckfilm, jag blir uttråkad och bestämmer mig för att min lördagkväll ska bestå av följande:

- Skins-boxen
- Fun light wild berry
- Marabou digestive
- The Libertines-boken

Nu skulle väl ungefär alla gislaveds ungdomar säga emot mig och hellre vara ute och festa och dricka, men ärligt talat, jag tycker att det känns ganska så lovely. Visserligen ingenting jag hade velat göra varje kväll i hela mitt liv, men just idag känns det fruktansvärt skönt att göra just detta.

Nu, för att locka kommentarer, och för att jag uppriktigt undrar vad folk som inte gör just detta gör, så undrar jag vad ni gör den här fina lördagskvällen.

Kommentarer
Postat av: lelle

har ont i halsen:D

2009-06-14 @ 11:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0