Man lär sig något varje dag, sägs det.

Visst lär man sig saker hela tiden, absolut. Speciellt när man går i skolan. Idag hade vi idrott, och visst lär man sig då också. Idag har jag lärt mig att jag har fruktansvärt dålig bollkänsla. Visserligen ingenting nytt, direkt, men ändå, värt att nämna.
Men det var väl den viktigaste läxan jag lärde mig idag (att inte stå vid en bas på basebollturneringen).. Annars hade jag bara två lektioner till. På den ena kollade vi på filmen som Al Gore har gjort (heter något med sanning), utan ljud. Alla var mycket koncentrerade. Och på SO:n kollade vi på en dokumentär om Guantanamo Bay. Till och med lärarna har gett upp vid det här laget - jag sa att jag skulle iväg, så jag fick gå tio minuter tidigare. jag behövde inte hang around för att avslöja att jag "skulle iväg" till frisören i staden, bara. Så nu är mitt hår sådär sjukt platt som det bara blir hos frisören, och min lugg är sådär liite för kort för att jag ska gilla det just nu. Som alltid efter frisördesök, men ja. Det växer.


Kommentarer
Postat av: Leonard

Du skriver jättebra Mirran. Haha "du kom ut som bloggare" x)



Men seriöst din blogg är jättebra. Keep writing. :D

2009-06-04 @ 18:18:55
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0