Well now I am tired and now I am bored, well I'm so bored.

Eh ja.

Eventuella läsare som jag inte lyckats skrämma/tråka ut får ursäkta.

Jag har inte särskilt mycket intressant att blogga om just nu.
Min vardag består av
- stiga upp
- går i en timme
- gör mig i ordning
- har ångest över att jag ska jobba
- kommer till jobbet och inser för det mesta att ångesten var (till stor del) obefogad
- jobbar (läs står vid kassan och kollar ut på Gislaveds gågata och förundras över hur tom den är i juli)
- kommer hem
- kollar random program på tv
- sover

Alltså, inte så intressant. Jag återkommer väl när jag har något av värde att blogga om, men just nu, så är det pretty much ingenting. Jag lever upp till mitt bloggnamn - jag är bara en uttråkad tonåring just nu.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0