I'm sorry I'm a little late

(The Noisettes - Never Forget you)

Dålig uppdatering? Jotack.

Bättre saker att göra? Jotack.

Det här helgen har varit väldigt fin! I fredags var det freedomkänslor, sista dagen på jobbet. Sedan hem och invänta en del fina brudar som hade varit i geebeegee och shoppat medan jag städade presentverkstans lager. Jag var inte alls avundsjuk. Men ja.

Med mina mått mätt, så har jag hunnit stuff den här helgen. Jag har hunnit
- Sluta jobbet
-Steka pyttipanna till fem personer
- Vara med fyra stycken himla fina flickor
- Flippa ut mitt på danska vägen på natten med två stycken fina flickor
- Sova över med två stycken fina flickor
- Prova sjukt högklackade skor med ovannämnda flickor
- Sitta på balkong med fina flickor, pratat och ätit glass
- Säga hejdå till en himlans fin flicka
- Åka till Öreryd
- Plocka blåbär
- Sy en kjol! (så värt ett utropstecken. Den är rutig och jättesnygg om man får säga så själv.)
- Åka till Öreryd och plocka mer blåbär
- Kolla på Ugly Betty
- Baka blåbärspaj! (också värt ett utropstecken, hur freaking gott som helst)

Ja, jag är busy. Nej, men det har varit en mycket trevlig helg.

Nu ska jag äta macka och se priveleged. Sånt gillar jag.

Kram och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0