A list of things we said we'd do tomorrow

Nu är muffinsen i ugnen - provar en ny metod som går ut på att ställa in dem på 200 grader i en kvart istället för en halvtimme på 150. Jag väntar mycket spänt på resultatet. (ja, så spännande är mitt liv just nu.)

Japp. Då har jag alltså gjort en sak på min lista som jag skrev när det inte var nåt drag vid kassan. Den ser ut såhär:
- Skriva upp ackord till Boys Don't Cry
- Lära mig spela Boys don't cry på gitarr
- Damma skrivbord
- Rensa sminklåda
- Baka kladdmuffins
- Läsa
- Kolla på Morden i midsomer
- Spotifya random band som jag hörde idag

Vad kan jag säga. Jag är very very busy på dagarna.

Visserligen, så förstår jag att det är overachieving (för mig) att hinna allt detta när man kommer hem vid halv sju och är så trött i fötterna så man sitter och äter i en timme.

Men ändå.

Over and out!




Kommentarer
Postat av: Leonard

Gott :D Oh missar ju Morden i Midsomer, men men :P Haha diggar den bilden med skylten "Elderly people" :D



Ha det bra!

Leonardd

2009-07-23 @ 00:57:24
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Oh vad bra att man kunde stava till sitt eget namn ocksa :P Haha :D

2009-07-23 @ 01:00:01
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0