Lägesrapport

- Jag dricker onormalt mycket vatten
- Jag har kollat på alldeles för mycket TV
- Jag har inte varit utanför dörren idag
- Det har gått hål på mina favoritstrumpbyxor
- Jag tycker att det är skandal att Veronica Maggio och Markus Krunegård inte vann några grammisar igår
- Jag ska äta vegetarisk lasagne till kvällsmat
- Jag är hur trött som helst
- Jag var på lager igår
- Köpte en randig kavaj som jag halft ångrar att jag köpte. Jag känner mig som en cirkusdirektör i den. Bra eller dåligt?
- Jag önskar att jag kunde spela gitarr
- Jag har beslutsångest inför gymnasieval

...Det är ungefär det som händer i mitt liv just nu.

Så kul har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0