Jag fattar ingenting.

Detta är stört. Jag gick och la mig vid tjugo i tolv igår. Jag vaknade vid tio i tolv idag. Det är så jävla stört. Faktiskt. Och hemskt. Jag har sovit bort halva dagen! Jag kommer att vara helt miffo hela dagen nu bara för det.

En annan sak som är störd? Jag skriver nu "jan -09" under mina bilder, inte 08. Det är stört, stört, stört.

Ännu ett år har gått. Ett helt år. Det är inte möjligt. För det var inte länge sedan jag fick sommarlov och satt på min matta och ritade hela dagarna. Det var rätt nyss jag var i London på sommaren och gick i marknaden och åt cookies. Det var verkligen inte länge sedan jag var på Lasse W. Det känns som att det var några veckor sedan vi gjorde projektarbete om industrier.


What can I say? Jag fattar ingenting.


Men ja. Gott nytt år tre dagar för sent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0