But I can't relate to the never ending games that you play

Idag är det söndag. Jag börjar skolan imorgon. Känner mig sjukt oförberedd. Det enda jag har going for me är min rosa ELLE-kalender. Förhoppningsvis så hjälper den mig igenom sista terminen på grundskolan. Kanske.

Jag tänkte faktiskt gå på innebandy idag. Men ingan peppad är inne på msn, jag har ingen att gå med och egenttligen så skiter jag fullständigt i innebandy. Men någon gång idag så skulle twinsen spela, och vid tolv eller halv ett eller något så ska brodern spela. Mot ett lag som enligt rykten ska vara snygga.

Men det blir nog ingenting med det. Antaagligen. Så jag får väl sitta inne och kolla på repriser av newlyweds eller något.

Mitt liv är så in i helvete spännande. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0