Vackert!

Tänk vilket privelegium att ha mig i sin familj just nu alltså. Visserligen är jag alltid lite av en pain in the ass, men just nu är det ännu värre.
Jag sitter på mitt rum och skrälar med min spotifylista så högt jag kan.
Det gör jag i och för sig alltid, men nu har jag gått och blivit hes och har ont i halsen. Alltså sjunger jag ännu värre än vanligt, kommer inte upp i några toner över huvud taget.. Men eftersom jag är smått sinnessjuk gör jag inte som andra, mer normala människor hade gjort och håller käften och sparar rösten, åh nej.
Istället kör jag på ännu mer, min hesa, sprickande målbrottsröst fyller hela huset med tondöva falsetter och allmän falsksång. Lovely!

Ännu bättre blir det om jag inte sitter ner, jag ställer mig upp och börjar städa, springer runt överallt och sjunger med järnet till Muse, La Roux, All Time Low och Lykke Li. Jag känner att min röst lätt kan mäta sig med deras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0