Typiskt mig

Är trött. Var uppe och hoppade på dansgolv igårkväll, kom hem vid halv tolv någon gång (ändå hyfsat tidigt). I säng vid halv ett, för jag var ju tvungen att sätta mig mitt i natten och äta pasta med svampsås. Haha jag kan verkligen skratta åt mig själv, jag kommer där i klänning och klackskor och en massa smink, sitter vid köksbordet vid tolv och äter champinjonpasta.. Typiskt mig, jag är lite störd.

I alla fall. Vad jag skulle komma fram till var att jag har sovit ca sex h inatt och att det är ganska så jättelite för en sömnnarkoman som jag. Sen har jag inte tagit igen detta nu på dagen.. Och nu är klockan elva.

Nu ska jag skriva lite trams och sen ska jag sova. Sova. Sova länge. Åh.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0