Onödiga grupper

Okej är det bara jag som tycker att det känns liiite onödigt att det finns en grupp på facebook som heter "Vi som hatar pedofiler?"
Liksom okej, fine.
För det första så finns det ju så vansinnigt många onödiga grupper på facebook så det här är ju lite olönt, men ändå.
För det andra så är det väl bra att man tar ställning och ja, pedofiler är ju fel och blablabla..

Men behöver man verkligen ha en grupp som berättar att man HATAR pedofiler??
Jag tänker ju att det känns ganska.. självklart. Liksom, ja det är väl ganska klart att man hatar pedofiler, jag känner inte att jag behöver gå med i någon grupp för att understryka att jag hatar pedofiler. Inte så troligt att någon bara skulle "men jag tycker att dom är rätt mysiga faktiskt!"
jag menar, ska man inte ha en grupp som heter typ "vi som tycker att det är fel att mörda!"

Eller ja. Det finns säkert redan.

Men ni fattar.

Kommentarer
Postat av: Leonard

2009-12-16 @ 18:50:27
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Det finns ju en grupp som heter typ "Vi som duschar" eller nått också? haha :D

2009-12-16 @ 18:50:56
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0