Oj vad jag svär omedvetet i mina inlägg!

(märker jag när jag börjar läsa igenom. Sorry.)

Sinnessjukt, det här med att ha lov. Dagarna bara går förbi, utan att jag får någonting gjort. Det är i och för sig ganska härligt, men ändå.
Imorgon tänkte jag ta mig ut i kylan och köpa mat. Eller, mat och mat. Jag ska till en mataffär. Köpa philadelphiaost och digestive. Jag har fått uppgiften att göra cheesecake till nyår, nämligen!
Vet i och för sig inte hur människor tänkte när de lät mig axla detta ansvar.. jag är rätt hopplös i köket. Men det är planen i alla fall, cheesecake here I fucking come!

Fast just nu känner jag mig rätt opepp på nyår.. Vet inte, men det känns bara.. ah. Orkar inte, känns inte som jag kommer ha kul eller nåt.
Men vafan, jag får inte vara så negativ. Livet är vad man gör det till, eller? Jag ska hänga med trevliga människor (dock inte så många, men det gör ingenting!) och äta och ha det fint tänkte jag. Hellre det än att umgås med en massa folk som bara dricker sig dumma, sånt orkar jag verkligen inte med. Eller alltså.. det är inte mitt problem vad folk väljer att göra eller för all del, dricka, men personligen så har jag mycket trevligare utan alkohol, så ja. Är så förbannat trött så jag orkar inte riktigt gå in på det (men visst har man en himla massa åsikter!), någon annan gång, kanske.

Så ja. Idag har jag alltså konstaterat att livet är vad man gör det till. Ka-ching.

Nu borde jag nog ta och sova, känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0