Nothing changes around here

Idag är det onsdag! Så fort mamma kommer hem ska jag sätta igång med min cheesecake (tror att det är säkrast med lite assistance!)

Eftersom jag inte har något vettigt att rapportera (det händer ju inte alltid så mycket när det är lov) så tänkte jag.. lägga ut en mycket meningsfull bild på mig själv.



Jag har uppdaterat mitt snygghörn! & så syns snyggaste lakanen, I love Hello Kitty!
Annars springer jag runt och ser ut såhär idag. Mössa, dubbla rosetter, rutig skjorta (as usual!) och.. eh, pappas kofta.
Ja, jag frös.
Nej, jag bryr mig inte idag.

Men ja. Cheesecake nästa! Wish me luck.. det kan behövas. Minst sagt.

(The Thrills - Nothing changes around here)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0