Keep me occupied

Igårkväll kunde jag konstatera att jag inte borde vara vaken för länge... tänker så mycket då.
Idag mår jag bättre.
Sitter i min vanliga söndagsoutfit som består av tights och stor pyjamastshirt.
Vadå då, liksom. Det är söndag.

Jag hade planerat att gör en massa nytta idag. Typ städa, ta tag i mitt liv och sådär.

Nu är klockan halv fyra.
Det enda anmärkningsvärda jag har åstadkommit är att jag har satt upp fler bilder på min snyggvägg och övat lite på min basläxa.
Duktigt.
Tänkte gå ut på en promenad. Tyvärr vill aldrig min mp3 ladda klart. Och nu är det snart mörkt.
Tror inte att jag ska ge mig ut på någon runda ut i skogen där det inte finns gatlyktor, faktiskt.

The Rebounder med Amanda Jenssen är fin.

Det var typ det jag hade att rapportera.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0