I'm weak right now, so weak right now.

Åh idag är jag bara charmigheten själv känner jag. Såhär kan det låta i ett kök i Gislaved..
Min bror (som av någon anledning är väldigt anti värktabletter)
"nej, du kan ju inte ta alvedon!"
Jag: (ger världens blick och med mitt PMS-humör ler jag ironiskt)
"Du är INTE TJEJ och därför borde du inte heller ha någon åsikt om jag borde ta eller inte."

Sen sväljer jag tabletten och dampar iväg.

Dock har jag fortfarande ont i magen, tyvärr. Så nu sitter jag här och tycker lite synd om mig själv. Ont i halsen har jag också! Men jag kan vara lite glad för jag har snott (förlåt lånat!) mammas nya skjorta. För alla som missat det, så samlar jag på rutiga skjortor, kjolar och rosetter. Det är min kärlek i livet just nu! Så i alla fall, den nyaste skjortan (som egentligen är mammas, i och för sig) är vit, svart och blå och väldigt fin tycker jag.
Min syster tyckte att den var jätteful, kan jag tillägga som en liten parantes i vardagen.
Fast det tycker inte jag. Så det är ju skitsamma, egentligen.

Men nu tänkte jag gå ut en runda och rensa tankarna.. Jag dissade nämligen den iden igår och satt och spelade gitarr istället.

Hello Saferide - The Quiz

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0