ESMK09

Det måste ju bara sägas, att jag tycker ju himla mycket om min klass ändå.

Imorgon har vi, enligt schema, matte på morgonen. Men nääh. Vi har blivit tilldelad en random person i klassen att ge en julklapp till, och imorgon ska alla ge till varandra.
Lärarna tyckte att de kunde ta med lite frukt.

Jag sa "men kan vi inte fika på riktigt, och baka en massa??"
Det tyckte alla var en bättre ide.

Ikväll har jag alltså varit sysselsatt med att baka trippel sats kladdmuffins.

Inte helt fel.

Hela torsdagen kommer ju bli rätt okej.. Teori på idrotten, liksom tjat om tobak är inte särskilt jobbigt egentligen. Sen är det ju Estetisk Orientering och det är ju allmänt bara flum varenda lektion. Men det gnäller jag inte över!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0