En bra måndag

Idag är det måndag. Jag känner att det är en riktigt bra dag. Trots att det är måndag, liksom.
Det finns flera anledningar till att det är så.
- Det gick bra på samhällsprovet
- Det gick bra på svenskprovet
- Jag kommer få ett bra omdöme i basen trots att jag suger

Sen till de stora anledningarna.
- Mina kängor kom idag! Åh vad jag tycker om dem. Om det inte hade varit så att mitt minneskort har damp hade jag tagit kort på dem.
- THE SOUNDS TILL POPADELICA! Åh. Jag skiter i att det tar slut vid tre på natten och jag bor en timme därifrån och jag inte har något boende i Huskvarna/jönköping och jag inte har någon att gå med.  Jag SKA dit. Så ni vet.

Sammanfattat, en bra dag, liksom.

Jag behöver ju inte fokusera på det negativa.

Kommentarer
Postat av: Viktor

the sounds är bra grejjer det! :)

2009-12-14 @ 21:34:52
URL: http://igenomensnelugg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0