Lucia

Åh. fredag eftermiddag. Härligt. Kan ärligt talat inte alls förstå att det är Lucia. Rättare sagt, jag kan inte förstå att det är ett år sen det var Lucia sist?? Alltså, jag kommer så väl ihåg hela dealen. Hade ångest för hela grejen.. Egentligen mest för volleybollturneringen efteråt.
Nu när jag går i ESMK09 så inser jag ju mer än någonsin hur vidrigt det kunde vara att gå på lundåker. Det var inte vidrigt hela tiden, men ibland. Speciellt när något med idrott var inblandat. Nu känns det liksom inte farligt alls att ha idrott. Då var det rena tortyren. Det var ärligt talat så vidrigt. För mig i alla fall.

Men ja, alltså den här luciadagen har ju varit bättre än förra. Faktiskt. Mycket bättre.
Den började sinnessjukt tidigt, med dusch, frukost och allmän piff vid tjugo i fem.
Jag sminkade mig liksom och allt idag! Tänkte att jag skulle göra mig lite till, när det är lucia och allt. Har inte sminkat mig sedan förra fredagen så det kändes ju ganska dags. Kläderna var det lite värre med. Körde på att vara så bekväm som möjligt, det var ändå sjukt tidigt.
Tänkte visa bild på dagens läckra utstyrsel.. men hittar inte minneskortet. Tyvärr.
Anyways, jag hade jeansleggings, min ramoneströja (älska den!) och världens största gråa hoodtröja. Mysigt var det! inte så stylish, men vafan, liksom.
Jag kallar det fulfredag.. Någon var lite mer snäll så nu heter det Casual Friday.
Men i alla fall.  Fin dag. Lucia, övningsrum, kör, lunch, häng, hem, dansbetyg, hem.

PUSS!



Kommentarer
Postat av: stephanie

i love you miranda :D jag skrattar alltid nar jag laser din blogg! <3

2009-12-11 @ 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0