Torsdag

Jag överlevde dagen!

Det firade jag med att baka kladdmuffins. Som vanligt.
Så nu är läget rätt nice. Jag har fått en ny sladd till mina högtalare så jag kan sitta och spotifya mig i sängen/skrivbordet utan att jag måste lyssna genom datan.
Nu sitter jag och gör ingenting alls. Det känns som att det var ganska länge sedan. Så det är härligt.
& imorgon är det Lucia. Känns, eh, bra.
Jag bortser från det faktum att jag gick med i kören endast för att jag slapp en mattelektion & lite spanska.
Jag bortser från det faktum att jag inte kan alla texter och inte är säker på min stämma i alla låtar.
Jag bortser från det faktum att jag måste stiga upp vid fem.

Jag väljer att se saker positivt.  Det blir ju mysigt att stå och sjunga. Eller något.

Annars händer det inte mycket. Jag har haft fullt upp med pluggande (pluggar så okoncentrerat att det tar hela dagen, hahaha) nu så jag har inte hunnit öva på min gitarrläxa.. Jag suger såpass mycket att jag måste öva mycket mer än jag gör för att inte faila på lektionerna.
Så jag kollade lite på veckans läxa idag. Och guess what? Jag har lärt mig något.

Idag har jag lärt mig, att hela grejen med att spela fyrklanger är en total PAIN IN THE ASS.

Så nu vet jag.

Det var ungefär allt jag hade på hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0