But you know that sometimes...

...people, they get the wrong idea about me.

Oj då.
Imorgon är det julafton. Är det inte bara så himla sinnessjukt hur fort tiden går? Inte för att jag klagar. Men ändå. Det är ju massor som jag borde hinna med.
Jag vill få det lite julfint i mitt rum. Sedan måste alla presenter slås in! Okej i och för sig så har jag inte köpt så många i år. Jag hoppas verkligen att jag inte att jag har glömt någon.. Eller ingen viktig, i alla fall.
Men eftersom jag faktiskt har jobbat på en presentaffär borde jag ju kunna slå in mina presenter fint. Och så tänkte jag hinna med att rimma sådär riktigt dåligt. Sån humor har jag.

Men nu är klockan halv ett. Först tänkte jag döda lite mer tid framför datan. Sen ska jag äta lite lunch. Sen ska jag ge mig ut i snöovädret in till Gislaveds mycket spännande, underhållande och stora centrum. Där ska jag träffa en fin vän som jag inte har sett på... länge.
Så det ska nog bli trevligt minsann!

Nu lyssnar jag på Holloways, för de är fina. Faktiskt.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0