Awesome rim, eller?

Nu har julafton kommit och gått.. Sådär sjukt fort, som vanligt.
Så nu sitter jag i mit säng i mitt stökiga rum (tänkte städa men orkade inte!) där julklapparna också ligger vackert utspridda över golvet.
Julklappar, ja. Jag är hyfsat nöjd. Liksom, ingenting speciellt, men allting handlar ju inte om saker heller...
Mina rim tror jag uppskattades något otroligt. Min favorit var rimmet som jag skrev till min bror, jag fick med allt jag ville säga.
(jag och min syster gav honom en rutig skjorta - ett plagg som han alltid har varit väldigt anti, och så tycker han att han ser ut som en skogshuggare. Mer bakgrundsinfo är att jag fick med två dissar - en till hans löjligt tighta tröja, en till hans fula, gula t-shirt.)

"Rutor har aldrig varit din grej,
Men ta ett råd från en stylish tjej,
kläder som är snygga tar dig långt,
bara de inte sitter för trångt!
kanske inte något du skulle köpa,
men inte ser det ut som att i en skog du ska jobba!
PS. den är inte gul,
alltså är den inte ful."


Hahahahahahahahahahaha! Åh det här har jag gått och varit nöjd över sedan jag skrev det, den 23.
Man behöver ju inte fokusera på att jag rimmar köpa på jobba. Fokusera på hur awesomly dåligt rimmet är och ha lika kul åt det som jag har!

Men nu tänkte jag ta mig bort från datorn och hitta på något annat.

Snart blir det engelsk jullunch, förresten! Så vansinnigt gott. Åh. Typ sjukt mycket godare än svenskt julbord, enligt mig, och då tycker jag ändå att det är rätt fint det också! Pepp.

Puss och god jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0